ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ

Convert Group: Με ρυθμό ανάπτυξης 27% «τρέχει» η αγορά των ηλεκτρονικών φαρμακείων

Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό «καλάθι» στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020

Αύξηση 27% παρουσίασαν οι πωλήσεις των ηλεκτρονικών το τρίτο τρίμηνο του 2021, συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με έκθεση της Convert Group.

Αντίστοιχα, στο εννεάμηνο του 2021 καταγράφεται αύξηση στις πωλήσεις κατά 31%.

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο, αναδεικνύονται οι εξής: +37% σε συμπληρώματα διατροφής και βιταμίνες, +31% σε βρεφικά και παιδικά είδη, +23% σε προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και +20% σε προϊόντα υγείας (με τις φαρμακευτικές μάσκες να συγκαταλέγονται σε αυτήν την κατηγορία).

Υπενθυμίζεται ότι στις αγορές από τα online φαρμακεία δεν περιλαμβάνονται τα ΜΗΣΥΦΑ (μη συνταγογραφούμενα φάρμακα), καθότι η χώρα μας είναι η μόνη στην Ευρώπη που δεν έχει εναρμονιστεί με την Ευρωπαϊκή Οδηγία 2011/62/ΕΕ και τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 699/2014, ενώ δεν έχει εφαρμόσει ούτε την σχετική σύσταση του ΟΟΣΑ για τα online φαρμακεία, όπως καταγράφηκε σε έκθεση του Οργανισμού το 2017 για τις συνθήκες ανταγωνισμού του κλάδου.

Όσον αφορά το μέσο αγοραστικό «καλάθι» στο τρίτο τρίμηνο του 2021 αυξήθηκε στα 43,1 ευρώ με το ΦΠΑ από 42,4 ευρώ που ήταν στο τρίτο τρίμηνο του 2020, ενώ η μέση ποσότητα προϊόντων αυξήθηκε σταθερά στα 4,6 τεμάχια από τα 4,3 την ίδια περίοδο του 2020, με τα 2 από αυτά να αποτελούν προϊόντα Περιποίησης και Προσωπικής Φροντίδας. Ο δείκτης μετατροπής επισκέπτη σε πελάτη, αυξήθηκε το τρίτο τρίμηνο του 2021 φτάνοντας το 3,6% συγκριτικά με το 3,3% που βρισκόταν το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020.

Στα marketing κανάλια που επηρέασαν τις συναλλαγές, τα ευρήματα έδειξαν πως οι διαφημίσεις Google ήταν και πάλι το κανάλι με τη μεγαλύτερη επιρροή καθώς έφερε το 38% του συνόλου των παραγγελιών. Ακολουθούν οι μηχανές σύγκρισης τιμών με 20%, τα οργανικά αποτελέσματα με 14% και οι direct επισκέψεις με 9%.

Η προτίμηση των καταναλωτών στην πραγματοποίηση των παραγγελιών τους από mobile & tablet συνεχίζεται και κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς κυριαρχούν με ένα ποσοστό 61% έναντι των desktop & laptop συσκευών από τα οποία πραγματοποιείται το 39% των παραγγελιών. Επίσης η Δευτέρα εξακολουθεί να αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για την πραγματοποίηση των παραγγελιών, ενώ προτιμώνται κυρίως οι μεσημεριανές ώρες (12:00-13:00).

Newsroom

Recent Posts

Εμβόλιο γρίπης: Πότε γίνεται το 2024 με ή χωρίς συνταγογράφηση

Ξεκινάει επίσημα η περίοδος εμβολιασμού κατά της γρίπης, με τις πρώτες παρτίδες να έχουν ήδη…

2 μήνες ago

Γεωργιάδης: «Εντός στόχων το clawback – Πρέπει να κλείσει η ψαλίδα σε retail, νοσοκομειακά και ΦΥΚ»

Αισιόδοξος για την πορεία των υποχρεωτικών επιστροφών του φαρμάκου εμφανίστηκε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης,…

2 μήνες ago

ΕΟΔΥ: «Καμπανάκι» για τον ιό του Δυτικού Νείλου – Οι οδηγίες για τους πολίτες

Τα κρούσματα του ιού του Δυτικού Νείλου αυξάνονται το τελευταίο διάστημα καθώς συνολικά στην Ελλάδα…

4 μήνες ago

Συναγερμός του ECDC για ασθένεια που μετέφεραν τουρίστες από την Κούβα στην Ευρώπη

Τι λέει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Ελέγχου Λοιμώξεων (ECDC) για τον ιό και πόσο πρέπει να…

4 μήνες ago

Κορωνοϊός: Σε θερινή έξαρση, τετραπλασιάστηκαν οι νοσηλευόμενοι – Έως πότε θα διαρκέσει

Σε έξαρση, η οποία, μάλιστα, ήρθε νωρίτερα από ό,τι το περσινό καλοκαίρι, φαίνεται ότι βρίσκεται…

4 μήνες ago

Κορωνοϊός – FLiRT: Τι είναι και πόσο εύκολα μεταδίδονται τα νέα στελέχη

Έξαρση κρουσμάτων Covid καταγράφεται τις τελευταίες εβδομάδες στη χώρα μας παράλληλα με τις συνεχείς μεταλάξεις…

5 μήνες ago

This website uses cookies.